Podpis Elektroniczny - Zestaw

 

Zestaw Certum Standard lub Mini do podpisu elektronicznego z certyfikatem na 1 rok lub 2 lata

 

Czym się zajmujemy

Sprzedaż Zestawów

Sprzedaż zestawów do podpisu elektronicznego Certum.

Potwierdzenie tożsamości

Potwierdzamy tożsamość na terenie całego województwa łódzkiego

Sprzedaż Odnowień

Sprzedaż odnowień podpisu elektronicznego Certum

Podpis w 30 min

Ścieżka ekspresowa  i turboekspres najtaniej w całym województwie.

Akcesoria

Sprzedaż kart i czytników do podpisu elektronicznego, CEPIK i Źródło

Dojazd do klientów

Najtańszy dojazd do klientów na terenie całego województwa łódzkiego.

Zestawy do podpisu elektronicznego

Dostępne zestawy do podpisu elektronicznego

Jak uzyskać certyfikat kwalifikowany?

To bardzo proste wystarczy wykonać te kilka czynności opisanych poniżej:

1. Zamówienie zestawu
Skontaktuj się z naszym operatorem:

Krzysztof  nr tel. 536-595-805

lub wypełnij formularz na stronie zamówienia

2. Umówienie się na potwierdzenie tożsamości
Zamawiając Zestaw u Nas otrzymujesz:

Wypełnienie dokumentów

Potwierdzenie tożsamości od 20 zł brutto

Możliwość uzyskania certyfikatu nawet w ciągu 30 min

Możliwość dojazdu do Twojej firmy

3. Wgranie certyfikatu
Wgranie certyfikatu to bardzo prosta procedura i poradzisz sobie na pewno.

Jeżeli jednak stwierdzasz że nie jesteś pewny swoich umiejętności komputerowych chętnie ci pomożemy, przesyłając informację, wgrywając certyfikat za pomocą pulpitu zdalnego lub bezpośrednio u Ciebie w firmie

4. Korzystanie z podpisu elektronicznego
Masz już wgrany certyfikat. Możesz więc zacząć swoją pracę z narzędziem jakim jest podpis elektroniczny. W razie pytań oczywiście pozostajemy do twojej dyspozycji.

Dlaczego My ???

  • Kilkuletnie doświadczenie operatora
  • Kilkaset wydanych certyfikatów w ciągu ostatniego roku
  • Współpracujemy z osobami prywatnymi. firmami oraz instytucjami
  • Dojeżdżamy do klientów na teranie całego województwa łódzkiego
  • Elastyczne podejście do klientów
  • Wydanie certyfikatów nawet w ciągu 1 h

Najczęściej zadawane pytania o podpis elektroniczny

Czym Jest certyfikat kwalifikowany ?
Jest to certyfikat, który spełnia wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego który został złożony za pomocą  urządzenia do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, jest równoważny  z  własnoręcznym podpisem .
Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej.
Co zawiera zestaw do podpisu elektronicznego ?
Zestaw CERTUM Standard bez czytnika do podpisu elektronicznego

Na zestaw składają się:

  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem

Zestaw CERTUM Standard do podpisu elektronicznego

Na zestaw składają się:

  • Czytnik kart kryptograficznych
  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem

Zestaw CERTUM Mini bez czytnika do podpisu elektronicznego

Na zestaw składają się:

  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem

Zestaw CERTUM Mini do podpisu elektronicznego

Na zestaw składają się:

  • Czytnik kart kryptograficznych
  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem

Zestaw MultiBox Standard

W skład zestawu wchodzi:

  • Zestaw CERTUM Standard z podpisem elektronicznym
  • Certyfikat niekwalifikowany zaufany do szyfrowania poczty.

Certyfikat niekwalifikowany zaufany do szyfrowania poczty do wyboru:

  • Basic ID, Profesjonal ID, Enterprise ID – ważny 1 rok, 2 lub 3 lata.
Do czego wykorzystujemy podpis elektroniczny ?
Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:

  • składania formularzy do KIO (Krajowej Izby odwoławczej)
  • składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji
  • nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS)
  • pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, składania e-deklaracji podatkowych
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej, wystawiania faktur w formie elektronicznej, uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  • podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO)
  • składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
  • nadawania elektronicznym odpisom i zaświadczeniom wydawanym przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, mocy prawnej dokumentów urzędowych
  • składania drogą elektroniczną do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wniosków o dotacje unijne

Sprawdź również

Kontakt z operatorami PPT i działem handlowym

Skontaktuj się z Nami

15 + 9 =

Ul. Przyborowskiego 17/10

93-162 Łódź

tel. 536-595-805

mail: kontakt@whitebrand.pl