Ułatwienia dostępu

Zablokował się PIN i nie znam PUK

utworzone przez | lip 11, 2019 | Pomoc techniczna

Jak to działa

 

Nie ma możliwości odzyskania kodu PIN w dwóch przypadkach:

1. Usługi SimplySign
2.Instalacji automatycznej certyfikatu na kartę kryptograficzną

W powyższych przypadkach to subskrybent nadaje kod PUK do karty lub usługi SimplySign.

Certum nie zapamiętuje ani nie zapisuje na swoich serwerach kodów PUK

Aby sprawnie przeprowadzić odblokowanie kodu PIN prosimy abyś wykonał czynności z listy poniżej. To na prawdę proste !!

Pobierz program zdalnego pulpitu

Brak konieczności posiadania uprawnień administratora ani instalacji Po prostu pobierz plik o wielkości 1 MB i gotowe.

zatwierdź połączenie i korzystaj z wolnego czasu

Od teraz instalację poprowadzimy zdalnie, a Ty napij się kawy

F.A.Q.

Czy zdalny pulpit jest bezpieczny?
Program AnyDesk którego używamy zapewnia całkowite bezpieczeństwo. Twój komputer jest chroniony przed nieautoryzowanym dostępem przez standardowo wykorzystywaną w bankowości technologię TLS 1.2.
Ile kosztują usługi pomocy udzielanej zdalnie?
Koszt poszczególnych usług pomocy zdalnej znajdziesz w naszym sklepie internetowym, gdzie możesz wykupić te usługi. Możesz również skontaktować się z nami i otrzymać faktu po wykonanej usłudze.
Czy mogę skorzystać z pomocy zdalnej jeżeli kupiłem certyfikat u innego partnera?
Oczywiście że tak. Pomagamy wszystkim klientom. Jeżeli nie wiesz którą opcję wykupić po prostu skontaktuj się z nami telefonicznie a po wykonanej usłudze otrzymasz fakturę zgodną z cenami w sklepie.